Topcare brengt je in beweging
Categorie
advies, evenement, ontwerp identiteit, webdesign
We brengen je in beweging
Voor Stichting Topcare hebben we een nieuwe identiteit ontwikkeld. Topcare wil fungeren als springplank om de kwaliteit van de zorg te verbeteren. Ze stimuleren en inspireren de onderzoekscultuur waarin professionals samenwerken, om krachten en middelen te bundelen, en samen blijven leren. Samen met Topcare hebben we het merk inhoudelijk aangescherpt. Vanuit de ontwikkelde hoofdboodschap ‘we brengen je in beweging’, want door te blijven leren en onderzoeken kunnen we aan de complexe hulpvragen in de toekomst voldoen, hebben een logo en een vormentaal ontwikkeld. Deze nieuwe identiteit hebben we doorvertaald naar een nieuwe website en middelen voor bij het Topcare-symposium.
Opdrachtgever
Topcare is een lerend netwerk van ambitieuze en gedreven professionals, onderzoekers en zorgorganisaties die een voorloper functie vervullen in de zorg. Ze onderscheiden zich door hun ambitie, onderzoeksactiviteiten, lerend en innovatief vermogen en creatieve, vernieuwende oplossingen.
Samenwerking
De website is ontwikkeld in samenwerking met Dennis Petri (user experience designer & digitaal productontwerper) en Buro26.