Think. Do. Connect
Categorie
advies, ontwerp identiteit, workshop
Think. Do. Connect
EMMA heeft ons gevraagd het merk EMMA te ontwikkelen. Door middel van een aantal workshops hebben we de onderliggende waarden van EMMA naar boven gehaald. Workshops met onderzoek naar o.a. de kerncompetenties, drijfveren, het onderscheidend vermogen en concurrentieveld van EMMA. De uitkomsten hebben we ondergebracht een merkdocument. Daarin vastgelegd o.a. de merkessentie en merkwaarden, visie, missie, doelgroep, propositie en merkbelofte. Dit hebben we vertaald naar een heldere positionering en een passende visuele en verbale stijl. Daarin hebben we het DNA van EMMA zichtbaar gemaakt: Think. Do. Connect.
Opdrachtgever
EMMA is een bureau met een huis vol experts: Experts in Media en Maatschappij. Met een multidisciplinair team werken zij aan vraagstukken binnen zes maatschappelijke thema’s. Van socioloog tot journalist. Van redacteur tot politicoloog. Van verbinder tot fotograaf.
Samenwerking
De ontwikkeling van het merk EMMA is in samenwerking met Errol Konat van Design&Ko tot stand gekomen.